Πέμπτη 10 Αυγούστου 2023

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ



 Φίλες και φίλοι,

Είμαι ο Κώστας Ι. Τσάμαρης, γιος του Ιωάννη Τσάμαρη και της Βασιλικής Καμαριώτη. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Χαλκίδα όπου και εργάζομαι ως Πολιτικός Μηχανικός.
Η αγάπη για τον τόπο μου, αλλά και η ανάγκη να προχωρήσουμε όλοι μαζί δυναμικά μπροστά, χωρίς άλλες αναβολές και αχρείαστα πισωγυρίσματα, με παρακίνησαν να είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στον Δήμο Χαλκιδέων.
Μαζί με τον υποψήφιο δήμαρχο Γιώργος Σπύρου και τη νέα δημοτική πολυσυλλεκτική παράταξη «ΑΜΕΣΑ» ΑΜΕΣΑ - Γιώργος Σπύρου επιδιώκουμε να ξαναθέσουμε στο επίκεντρο της πολιτικής του Δήμου, την αποτελεσματικότητα, τον σοβαρό προγραμματισμό, την ιεράρχηση των προτεραιοτήτων και την υλοποίηση των έργων, που έχουμε ανάγκη, τον σεβασμό στα χρήματα των δημοτών, την διαφάνεια στην διοίκηση και την αξιοκρατία σε όλα τα επίπεδα. Πυλώνες για έναν τέτοιο σχεδιασμό είναι η διάθεση για τομές και περισσότερο η αντίληψη πως η επιτυχία του βασίζεται στις συνεργασίες και το σεβασμό στη διαφορετικότητα.
Τη μάχη αυτή θα τη δώσω με σεβασμό προς εσάς, τους συμπολίτες μου. Με τη δική σας δύναμη, υποστήριξη και συμβολή και με μοναδικό κίνητρο την αγάπη μου για τον τόπο μας, την #Χαλκίδα, τη #Νέα_Αρτάκη το #Ληλαντίου την #Αυλίδα την #Ανθηδώνα, θα προσπαθήσω να έχουμε ένα καλύτερο Δήμο αλλά και να είμαστε ξανά υπερήφανοι για τη δημοτική μας αρχή. Μια δημοτική αρχή η οποία να μπορεί να ανταποκριθεί στην ιστορία, στην πολιτιστική κουλτούρα αλλά και στις αναπτυξιακές ανάγκες του Δήμου μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια αποτελούν προσωπικές απόψεις των συμμετεχόντων, και με κανέναν τρόπο δεν εκφράζουν την προσωπικη μου άποψη.Σε κάθε περίπτωση όμως διατηρω το δικαίωμα να μη δημοσιεύονται σχόλια τα οποία είναι υβριστικού ή συκοφαντικού περιεχομένου. Ανώνυμα σχόλια απορρίπτονται.