Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Για πόσο ακόμα θα λειτουργούμε στον αυτόματο???

Για πόσο ακόμα θα λειτουργούμε στον αυτόματο???

Η απορία αυτή μου δημιουργήθηκε ύστερα από ένα συμβάν με θέμα υγειας που είχε ένα πολύ κοντινό μου πρόσωπο και αναγκαστήκαμε να πάμε στο νοσοκομείο της Χαλκίδας.
Δεν εχω κανένα παράπονο από το διοικητικό προσωπικό του νοσοκομείου ούτε βέβαια από τους θεράποντες ιατρούς.

Πραγματικά όλοι έδειξαν τον καλύτερο τους εαυτό Όχι μόνο για εμάς αλλά και για όλους τους ασθενείς, κάτι το οποίο με κάνει να θέλω να τους πω ενα μεγάλο ευχαριστώ με όση αξία μπορεί να έχει λεγόμενο από εμένα.

Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν υπήρχε οργάνωση, με αποτέλεσμα σε κάποιο σημείο όλοι να προσπαθούν να εξυπηρετήσουν όλους και σε κάποια φάση που ήταν πολλά τα περιστατικά δημιουργήθηκε μεγάλη ένταση χωρίς ουσιαστικά να φταίνε ούτε οι συγγενείς που ανησυχούσαν για τους δικούς τους ανθρώπους αλλά ούτε οι άνθρωποι του νοσοκομείου (Διοικητικοί , ιατροί) που με μεγάλη προθυμία προσπαθούσαν να κάνουν σωστά την δουλειά τους.

Και εδώ λοιπόν ερωτώ...
Πως μπορεί να υπάρχει οργάνωση οταν τα νοσοκομεία όλης της χώρας παραμένουν ακεφαλα και η κυβέρνηση το μόνο που την νοιάζει ειναι το πως θα τοποθετήσει τα <<δικα της παιδια>>??

Εγώ ξέρω ότι με την υγεία δεν παίζουμε, και αν ένα κράτος θέλει να λέγεται σωστά δομημένο κρατος, το πρώτο πράγμα που έχει ψηλά στην ατζέντα είναι η ΥΓΕΙΑ και η ΠΑΙΔΕΙΑ!
Αλλιώς ας συνεχίσουμε στον αυτόματο και ας δεχτούμε τα αποτελέσματα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Όλα τα σχόλια αποτελούν προσωπικές απόψεις των συμμετεχόντων, και με κανέναν τρόπο δεν εκφράζουν την προσωπικη μου άποψη.Σε κάθε περίπτωση όμως διατηρω το δικαίωμα να μη δημοσιεύονται σχόλια τα οποία είναι υβριστικού ή συκοφαντικού περιεχομένου. Ανώνυμα σχόλια απορρίπτονται.